Jazz kao žanr svjedoči o snazi glazbene inovacije, improvizacije i čiste umjetnosti. To je žanr koji je bio na čelu glazbenih istraživanja više od jednog stoljeća, neprekidno pomičući granice onoga što glazba može biti. Unutar ovog golemog i raznolikog krajolika, određeni albumi su se uzdigli do statusa ikone, ne samo zbog svoje glazbene briljantnosti, već i zbog svog utjecaja na tijek razvoja jazza i popularne glazbe. Ti su albumi postali kamen temeljac, slavljeni su zbog svoje inovativnosti, kreativnosti i trajne privlačnosti.
Ovih 20 albuma predstavlja presjek bogate povijesti jazza i njegove prirode koja se neprestano razvija. Ostavili su neizbrisiv trag u žanru i nastavljaju inspirirati glazbenike i
osvajati publiku diljem svijeta. Jazz kao žanr cvjeta upravo zahvaljujući inovaciji i improvizaciji, a ovi albumi utjelovljuju istraživački duh koji definira jazz kao oblik umjetnosti. Bilo da ste iskusni jazz entuzijast ili novopridošlica u žanru, ovi su albumi bitni za slušanje jer nude pristup ogromnom i raznolikom svijetu jazz glazbe.
- Jazz at Massey Hall, The Quintet, 1953., SAD
- Ellington at Newport, Duke Ellington, 1956., SAD
- Birth of the Cool, Miles Davis, 1957., SAD
- Saxophone Colossus, Sonny Rollins, 1957., SAD
- Blue Train, John Coltrane, 1958., SAD
- Somethin’ Else, Cannonball Adderley, 1958., SAD
- Moanin’, Art Blakey & the Jazz Messengers, 1959., SAD
- Kind of Blue, Miles Davis, 1959., SAD
- Mingus Ah Um, Charles Mingus, 1959., SAD
- The Shape of Jazz to Come, Ornette Coleman, 1959., SAD
- Time Out, The Dave Brubeck Quartet, 1959., SAD
- Soul Station, Hank Mobley, 1960., SAD
- The Black Saint and the Sinner Lady, Charles Mingus, 1963., SAD
- Getz/Gilberto, Stan Getz & João Gilberto, 1964., SAD
- Out to Lunch!, Eric Dolphy, 1964., SAD
- A Love Supreme, John Coltrane, 1965., SAD
- Maiden Voyage, Herbie Hancock, 1965., SAD
- Speak No Evil, Wayne Shorter, 1966., SAD
- Bitches Brew, Miles Davis, 1970., SAD
- Head Hunters, Herbie Hancock, 1973., SAD
Napiši prvi komantar